کاربرد حفاظ شاخ گوزنی

برای حفاظت از منزل، باغ ها و ویلا ها دارد .

این نوع گارد را می توان برای موارد زیر استفاده نمود.

 • کارخانه ها

• دیوارهایی با ارتفاع کم

• استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برای محله هایی با امنیت پایین

• ویلاها و خانه های خارج شهر

• از این حفاظ، می‌ توانید در پنجره‌ های آپارتمان ‌های مسکونی، دفترهای اداری، مطب، باغ، ویلا و ... استفاده نمایید.

• این حفاظ برای نصب روی انواع فنس، بالکن، نرده و ... مناسب است.

 


وزن و اندازه حفاظ شاخ گوزنی

 


حفاظ شاخ گوزنی به هر اندازه که دارای تراکم بیشتر و طول شاخه های بلند تری باشد، وزن آن نیز بالاتر خواهد بود. بهتر است که برای امنیت بیشتر ساختمان از حفاظ هایی که دارای وزن استاندارد هستند، استفاده گردد. حفاظ شاخ گوزنی سبک دارای تراکم کمتری می باشد. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد شماره 10 (قطر 10 میلی متر) استفاده می شود. ابتدا این میلگردها را برش داده و پس از برش و تیز کردن سطح آنها با کمک دستگاه های مخصوص، حفاظ را فرم می دهند تا پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی دارای کیفیت بالایی باشد.

 

 

 

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

 


میزان تراکم حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهم ترین نکاتی است که پیش از خرید حفاظ روی دیوار باید به آن توجه داشته باشید. زیرا مبنای فروش حفاظ شاخ گوزنی بر اساس هر متر می باشد. هرچه اندازه تراکم قطعات حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد، کارایی و بازدارندگی حفاظ در برابر ورود غیر مجاز افراد و حیوانات نیز بیشتر می شود. تراکم مناسب علاوه بر افزایش کارایی حفاظ، مقاومت نرده را در برابر فشارهای وارده افزایش می دهد.

 


ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی

 


ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بر خلاف تراکم آن، کاملا مشخص و به راحتی قابل اندازه گیری می باشد. ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی به معنای بلندی حفاظ از پایین آن تا بالاترین نقطه ی آن است. معمولا ارتفاع از 50 تا 120 سانتی متر در حفاظ های شاخ گوزنی متغیر می باشد که بسته به ارتفاع دیوار عرضه می شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]