بیماری پروانه ای چیست

بیماری پروانه ای یا اپیدرمولیز بولوزا (EB) نوعی اختلال ژنتیکی پوستی است که با تشکیل تاول مشخص می شود. اغلب افراد مبتلا، این بیماری را از طریق ژن‌های معیوبی که از یکی از والدین یا هر دوی آن‌ها به ارث برده‌اند دریافت می‌کنند. این بیماری واگیر ندارد و شیوع آن ۱ در ۵۰۰۰۰ است.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

تأثیر کاردرمانی در سلامت روان

کاردرمانگران به بزرگسالانی که مشکلات روانی یا عاطفی را تجربه می کنند کمک می کنند. آنها می توانند به فرد کمک کنند تا راه های بهتری برای مقابله با بیماری های روانی در زمینه فعالیت های روزمره، مدیریت کار و مشکلات عاطفی ایجاد کند. آنها با سایر متخصصان سلامت مانند روانپزشکان،


برچسب‌ها: ،

بازدید:

بهترین نوع لوله برای کدام کاربردها

بهترین لوله برای کاربردهای شما می‌تواند متفاوت باشد، در زیر به برخی از این موارد می‌پردازیم (لازم می‌دانیم ذکر کنیم که این موارد بر اساس تجربه است و برای پروژه‌های عظیم و زیر بنایی خود لیستی از بهترین نوع لوله را از مشاورین خود درخواست کنید )

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

فروش سگ پامرانین خرسی در اهواز

فروش سگ پامرانین خرسی در اهواز ، سگ های پامرانین با جثه ی کوچک خود موجوداتی بسیار دوست داشتنی در بین مردم هستند . سگ های پامرانین حیوانات خانگی خوبی برای کسانی که به سگ علاقه مند هستند می باشد .


برچسب‌ها: ،

بازدید:

رفع سرگیجه با چند تمرین ساده

ورزش سرگیجه به خوبی می تواند به رفع سرگیجه کمک کند و می توانید با انجام چند حرکت ساده ورزشی، سرگیجه خود را در خانه درمان کنید.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

مزایای تخته چندلایی ایرانی

مزایای تخته چندلایی ایرانی ، زیاد می باشد. تخته چندلایی یا پلای وود، یکی از شناخته شده ترین محصولات مبتنی بر چوب است. این محصول، قیمت مناسبی دارد. به همین دلیل در پروژه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

راهی برای افزایش رزق و روزی حلال

افرادی که به دنبال راهی برای افزایش رزق و روزی حلال در کار و زندگیشان هستند باید در کنار تلاش و کوششی که دارند به روایات و سخنان امامان و پیامبران عمل کنند.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

صندلی انتظار فرودگاهی

 صندلی در زندگی روزمره به یکی از پرکاربرد ترین لوازم و وسایل تبدیل شده است. طوری که می توان گفت زندگی بدون این وسیله پرکاربرد اگر غیرممکن نباشد، به سختی می گذرد. صندلی در تمامی جوانب زندگی و در اکثر صنایع و مشاغل دارای کاربرد وسیعی می باشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

چه زمانی تزریق چربی به صورت انجام می‌شود؟

عمل تزریق چربی زمانی انجام می‌شود که میزان چین و چروک صورت کمی عمیق بوده و با سایر روش‌های پزشکی قابل درمان نباشد. در این هنگام پزشک معالج تشخیص می‌دهد که نحوه عمل به چه گونه‌ای باشد. به طور کلی کاربرد تزریق چربی به شرح زیر است:

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

درمان سرگیجه یا مانور درمانی

 یکی از روشهای درمان سرگیجه های وضعیتی میباشد و برای هرکدام از مجاری نیمدایره یک مانور درمانی وجود دارد
مانور Epley یک نوع ورزش است که برای درمان یک نوع سرگیجه به نام سرگیجه وضعیتی خوش خیم ( سرگیجه ای است که با تغییر وضعیت فرد شکل میگیرد ) انجام می شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]