تأثیر کاردرمانی در سلامت روان

روانشناسان، مددکاران اجتماعی و پزشکان کار می کنند.

 

تأثیر کاردرمانی در سلامت روان

تأثیر کاردرمانی در سلامت روان

 

تأثیر کاردرمانی در محل کار

کاردرمانگران نقش مهمی در کمک به کارگران پس از آسیب یا بیماری از جمله استرس دارند. نقش آنها در محل کار شامل موارد زیر است:

 

تأثیر کاردرمانی در محل کار

تأثیر کاردرمانی در محل کار

 

مدیریت آسیب و توانبخشی: مانند ارزیابی محل کار، ارزیابی خطر آسیب، مشاوره توانبخشی شغلی و توانبخشی مداخله زودهنگام

پیشگیری از آسیب: مانند ارزیابی های دستی، بررسی تاریخچه ادعاها، ارزیابی های ارگونومیک، توسعه وظایف جایگزین، برنامه های تهویه کار و طراحی مجدد محل کارآموزش: در زمینه هایی مانند مدیریت استرس، جابجایی دستی، مراقبت از پشت، شیوه های کار ایمن، معرفی تجهیزات جدید، تنظیمات محل کار و توسعه تمرینات مکث، جایی که برای ورزش در محل کار استراحت می کنید.

 

حیطه فعالیت کاردرمانگران

کاردرمانگران در محیط های مختلفی کار می کنند تا به افراد کمک کنند بر محدودیت ها غلبه کنند و مستقل زندگی کنند. یک برنامه کاردرمانی مبتنی بر مدرسه برای کمک به کودک در دستیابی به پتانسیل خود طراحی شده است.

بسیاری از افراد با مشکلات روانی یا عاطفی می توانند با کمک یک کاردرمانگر و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی زندگی مستقلی داشته باشند. کاردرمانگران در طیف وسیعی از مراکز کار می کنند. برخی از این مراکز عبارتند از:

 

بیمارستان های دولتی و خصوصی

واحدهای توانبخشی پزشکی

مرکز بهداشت جامعه محلی شما

مراکز بهداشت حرفه ای

خدمات مراقبت در منزل

خانه های سالمندان

کلینیک های روانپزشکی، خوابگاه ها و بیمارستان ها

کلینیک های توانبخشی حرفه ای

مراکز آموزش عالی

مراکز زندگی مستقل

مطب خصوصی

مدارس، داروسازی و صنعت

 

سخن پایانی

به طور کلی می‌ توان گفت تاثیر کاردرمانی برای کلیه اختلالات و بیماری هایی که به جسم و ذهن ارتباط دارند مثبت خواهد بود. این تاثیرات مثبت می ‌تواند از ۵ درصد آغاز شود. با در نظر گرفتن مشکلی که افراد و شرایط اجتماعی و اقتصادی آنها دارد، میزان تاثیر کاردرمانی در آنها متفاوت خواهد بود. کار درمانی در تهرانپارس با بهره گیری از پرسنل ماهر و کاربلد، خدمات با کیفیتی را به عزیزان ارائه می دهد.

 


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]